Κυριακή 19 Αυγούστου 2018

ΠΕΚ Χίου, Επιλογή Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΧΙΟΥ
Αναξιοκρατία και κατά την επιλογή Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου;

Η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ επικαλείται συνεχώς τη διαφάνεια, την εφαρμογή των νόμων, την τήρηση δημοκρατικών διαδικασιών, την ίση μεταχείριση και τα ίσα δικαιώματα των πολιτών.
Όμως όπου και όποτε καλείται να τα εφαρμόσει είναι η πρώτη που τα καταστρατηγεί, με τον πιο εξόφθαλμο τις πιο πολλές φορές τρόπο, αποδεικνύοντας ότι όλα αυτά αναφέρονται προσχηματικά και για επικοινωνιακούς λόγους!    
Δυστυχώς και κατά τις πρόσφατες διαδικασίες επιλογής Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου για το Βόρειο Αιγαίο είχαμε επιβεβαίωση της παραπάνω διαπίστωσης.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του υποψηφίου Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου για τα Μαθηματικά κ. Γιάννη Ράλλη, μοναδικού υποψηφίου στον κλάδο των ΠΕ03 για το Β. Αιγαίο, ο οποίος απορρίφθηκε με απόφαση του Υπηρεσιακού Συμβουλίου με την αιτιολογία ότι δεν διαθέτει την απαιτούμενη γνώση ξένης γλώσσας, ενώ έχει μεταπτυχιακό από αγγλικό πανεπιστήμιο!
Ενώ μάλιστα κατά την πρώτη συνεδρίαση του Υπηρεσιακού Συμβουλίου, στην οποία έγινε έλεγχος της γνώσης της ξένης γλώσσας, δεν διαπιστώθηκε κάποιο πρόβλημα, στη δεύτερη συνεδρίαση, στην οποία έγινε μόνο μοριοδότηση, «ανακάλυψαν» ότι υπήρχε θέμα με τη γνώση της ξένης γλώσσας. Τι μεσολάβησε άραγε μεταξύ πρώτης και δεύτερης συνεδρίασης του Υπηρεσιακού Συμβουλίου;
Για τη γνώση της ξένης γλώσσας ο κ. Ράλλης είχε επικαλεσθεί το μεταπτυχιακό του δίπλωμα στα Μαθηματικά το οποίο πήρε στην Αγγλία, καταθέτοντας βεβαίωση του ΔΙΚΑΤΣΑ ότι είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών του University of London. Για να εκδώσει την παραπάνω βεβαίωση το ΔΙΚΑΤΣΑ, εξυπακούεται ότι ο ενδιαφερόμενος είχε καταθέσει τον πρωτότυπο αγγλικό τίτλο και επίσημη μετάφρασή του.
Επιπρόσθετα σημειώνεται ότι όπως αναφέρεται στο σύνολο των προκηρύξεων του Α.Σ.Ε.Π.  «α) Η άριστη γνώση της ξένης γλώσσας αποδεικνύεται και με τους εξής τρόπους:
……………….
Σημείωση:
Δεν απαιτείται η απόδειξη της γνώσης της ξένης γλώσσας εάν οι επικαλούμενοι τίτλοι σπουδών έχουν αποκτηθεί στο εξωτερικό, όπου τα μαθήματα διδάσκονται στην ίδια γλώσσα.»


Με βάση τα παραπάνω, γίνεται αντιληπτό ότι στην περίπτωση του κ. Ράλλη η άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας τεκμαίρεται πλήρως, ουσιαστικά και τυπικά.


  • Γεννώνται επομένως ορισμένα εύλογα ερωτήματα:Γιατί το Υπηρεσιακό Συμβούλιο απέρριψε τον συγκεκριμένο υποψήφιο, αφού αποδεδειγμένα έχει γνώση ξένης γλώσσας; Επειδή δεν ήταν κομματικά «αρεστός»;
  • Μήπως κάποιοι επιθυμούν, να επαναπροκηρυχθεί  η θέση, αφού θα παραμείνει κενή, να δοθεί σε κάποιον «ημέτερο»;
  • Γιατί απορρίφθηκε η ένσταση του υποψηφίου, με τη έωλη δικαιολογία ότι θα έπρεπε να είχε καταθέσει τον πρωτότυπο αγγλικό τίτλο και επίσημη μετάφρασή του;
  • Η βεβαίωση του ΔΙΚΑΤΣΑ δεν έχει ισχύ, σύμφωνα με το Υπηρεσιακό Συμβούλιο;
  • Πώς με βάση τη συγκεκριμένη βεβαίωση στο παρελθόν ο κ. Ράλλης έγινε Υποδιευθυντής, Διευθυντής και Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών; Η βεβαίωση τότε είχε ισχύ και ξαφνικά σταμάτησε να έχει;
  • Ποια θέση πήραν οι αιρετοί του κλάδου στη συγκεκριμένη ψηφοφορία και γιατί;


ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΧΙΟΥ